Celeb / Híresség, Érdekes

Döbbenetes titokra derült fény Harry herceg elefántos fotója kapcsán: így néz ki a kép eredetiben!

London — Bukta az egyik brit hírlap ellen indított perét Harry herceg (35)! II. Erzsébet királynő unokája valóságos közellenség lett, amióta feleségével, Meghan Markle-lel úgy döntöttek, függetlenednek a brit királyi családtól, és Kanadában kezdenek új életet. A sajtó eltökélten rángatja elő régebbi botrányaikat. Ezúttal Sussex hercege volt a soros: a brit lapok most arról cikkeznek, hogy Harry elvesztette perét a Mail on Sunday ellen.

 

 

 




 

A herceg azt követően tett panaszt, miután a bulvárlap megírta: tavaly, a Föld napján közzétett Instagram-posztjának keletkezéséről és a felvétel készítésének körülményeiről nem egészen volt őszinte. A herceg mindig is nagy természet- és állatvédő hírében állt, 2016-ban egy igen látványos vadvilágalbumot is közzétett, amelyhez a fotókat Afrika-túráján készítette Malawiban, valamint Botswanában. Harry orrszarvút, oroszlánt és elefántot is megörökített, az állatok a fotókon különösen nyugodtnak tűntek. Mint kiderült, a vadakat benyugtatózták, hogy ne történhessen baj, az elefántot pedig ki is pányvázták, hogy elkészülhessen róla a fotó.

Harryt a lap éppen emiatt kritizálta, hiszen szerintük a herceg a nyugtatóról és a lekötözésről elfelejtett szólni, hogy úgy tüntethesse fel magát, mint egy kiváló vadfotós, aki veszéllyel nem törődve kapja lencsevégre az állatokat. Ráadásul sejtésük szerint az Instagramra posztolt fotó egy részét szándékosan vágta le, hogy ne látszódjon az elefánt lábára erősített kötél. Harry szóvivője akkor cáfolta a dolgot.

Harry képe eredetiben /Fotó:Instagram





Az Instagramra kitette, a kötelet levágták a fotóról/Fotó:Instagram

 

 

 

– Az Instagram formátuma automatikusan módosítja a fotót, ezért maradhatott le például az elefántos képről a rögzítőkötél – utasították el a fotó manipulációjának vádját.

Sussex hercege jogi lépéseket tett a cikk miatt. Sérelmezte, hogy a cikkben azt sejtették, szándékosan próbálta meg az embereket manipulálni a kép szélének levágásával.

A brit Független Sajtó Szabványügyi Szervezet (IPSO) viszont úgy ítélte meg, hogy a Mail On Sunday nem sértette meg a kódexet. Az IPSO nem tartja a cikket félrevezetőnek. A rendeletben azt írták: a képet az elefántról másképpen is meg lehetett volna szerkeszteni, ráadásul Harry arról sem tett említést a posztban, hogy a kép szerkesztés nélkül is megtekinthető a honlapon. Harry panasza tehát nem fogadható el.

Meghan is kifakadt

Harry felesége, Meghan azt követően fogta perbe a Mail on Sunday című hírlapot, miután a bulvárújság részleteket hozott le abból a magánlevélből, amit a hercegné édesapjának, Thomas Markle-nek címzett, miután beházasodott a brit királyi családba. Meghan apja bevallotta, a levélből ő szivárogtatott a lapnak. Lányával évek óta rossz a kapcsolata, a bíróságon az ügy miatt azonban találkozhatnak. Markle az újság mellett fog felszólalni, mint ígérte, mindenről kitálal.

 

 

 

 

forrás



►► HA TETSZETT A CIKK, KÉRJÜK LÁJKOLD ÉS OSZD MEG MÁSOKKAL IS! ❤ KÖSZÖNJÜK!



VÉLEMÉNY, HOZZÁSZÓLÁS?